sobota, 11 sierpnia 2012

DIY: sercowe kolczyki

W poprzednim poście pokazałam, jak zrobiłam filcowe ślubne serduszka - przypinki dla gości weselnych na ślub znajomych. Z ślubnego projektu zostało mi parę wyciętych serduszek, postanowiłam więc coś z nimi zrobić i ... mam serduszkowe kolczyki ^^


Do wykonania potrzebne będą: 4 wycięte filcowe serduszka (moje grubości 1mm), 2 waciki kosmetyczne, 2 metalowe kółeczka, 1 para bigli, kordonek (niekoniecznie dopasowany kolorystycznie do filcu, kontrastowe kolory przecież też wyglądają ładnie), igła.


Dwa kawałki filcowych serduszek należy połączyć ściegiem dzierganym, następnie igłą lub szpilką robimy dziurkę tuż poniżej serduszkowego wgłębienia i przewlekamy przez tę dziurkę nasze metalowe kółeczko (można również ograniczyć się do zrobienia małej pętelki kordonkiem).


Waciki kosmetyczne pocięłam nożyczkami na mniejsze kawałki, którymi wypełniłam serduszka. Na zdjęciu są szczypce, którymi wkładałam i upychałam kawałki wacików


Po wypełnieniu serduszek watą dokończyłam ich obszywanie ściegiem dzierganym.
Na koniec przewlekłam bigle przez metalowe kółeczko i w ten sposób bardzo szybko uzyskałam kolczyki (:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz