czwartek, 26 lipca 2012

Złote oko i zabawa "Podaj dalej"

Tym razem coś zupełnie innego.
Bardzo lubię szklane koraliki i posiadam mały zbiór kolorystyczny tych drobinek.
Początkowo wykorzystywałam je do wyszywania bransoletek (dwie można zobaczyć na tej stronie, wykonane około rok temu, jak nie więcej), jednak po pewnym czasie zaczęłam gryzmolić na papierze wzory koralikowych naszyjników oraz kolczyków.
Tak powstał wzór na kolczyki, których jedną część widzicie poniżej.



Niekoniecznie inspiracją było "oko proroka" z Islamu, oko jest motywem, który prześladuje mnie od kilku lat. W domu mam  niedokończony obraz zapełniony pojedynczymi oczami i nie jest to makabryczna wizja, choć niektórzy mówią, iż jest trochę przerażający.
Wracając do kolczyków, są one wykonane na filcowej podstawie na którą naszywałam koraliki, następnie spód przykryłam kolejną warstwą filcu i w ten sposób przykryłam szwy, ale i nasze "oko" zostało usztywnione. Na trzech posrebrzanych końcówkach zawiesiłam hematyt, a na środku dodałam jeszcze żółty kryształek.
Jestem z tych kolczyków bardzo dumna (;
I pięknie, orientalnie prezentują się na uszach!


KOLCZYKI ZOSTAŁY SPRZEDANE !!!


A teraz coś z całkiem innej beczki, nooo chociaż może nie do końca coś zupełnie innego.
Na blogu B.R.B.H. zgłosiłam się do zabawy "Podaj dalej", która polega na tym, że PIERWSZE 3 osoby, które podpiszą się pod tym postem otrzymają w ciągu 365 dni wykonany przeze mnie upominek, specjalnie dla nich. Każda z  tych 3 ZGŁOSZONYCH osób powinna ogłosić na swoim blogu taką samą zabawę. W zabawie można wziąć udział trzykrotnie.


1 komentarz: